Kimler İçin Uygundur?

1) Evi terk etme korkusu olanlar

Agorafobi / açık alan korkusu olan hastalar için online terapi önerilebilir.

Dışarı çıkma korkusu olanlar için online terapi iyi bir alternatif olabilir.

images

Evinden dışarı çıkma korkusu yaşayan danışanlara kimi zaman psikoterapistler ev ziyaretleri uygulayarak hizmet sunarlar.  Online terapi yoluyla bu danışanlara daha rahatlıkla ulaşılabilir. Bu tür hastalara da ulaşılabilmesi adına online terapi önemli bir seçenek motorup.com.au olsa da kaçınma davranışlarının pekişmesine sebep olunmaması için terapi sürecinde bu konunun çalışılması gerekmektedir.

2) Psikoterapistin bulunduğu mekana gelme güçlüğü çeken hastalar

caglayanvadisi

Uzak yerleşim bölgelerinde yaşayan danışanlar için online terapi uygun bir seçenek olabilir.

3-) Kendi ana dilinde psikoterapi alma imkanı bulamayanlar

Online terapi  ülkelerinden uzak yaşayan gurbetçilere kendi dillerini konuşan psikoterapistler ile

avrupaturk

anadillerinde online terapi alma imkânı sunar. Bu ihtiyacın altında yatan nedenler şunlardır;

• Bazı danışanlar için online terapi kendi  ülkeleri ile bir bağ içinde kalma şeklidir. Kendi dillerini konuşan yakınlarında bir psikoterapist olsa da bu yol ile duygusal bağlarını korumuş olurlar.
  • Kendi ülkelerinde yaşayan terapistlerin daha iyi eğitim aldığı ve kendilerini daha iyi anlayacağı görüşünde olmaları
  • Özellikle avrupa ülkelerinde çeşitli olumsuz davranış sergileyen danışanların damgalanabildiği, polise ve mahkemeye bildirilebildiği ve aile ile koparılabildiği görüşünde olmaları

3) Ayrıca;

• Bireysel psikoterapi görüşmeleri başlanıdıktan sonra terapist ya da danışanın bulunduğu şehirden taşınması sonrası terapi outerspaces.com.au seansları online terapi şeklinde devam edebilir.
  • Online terapi fiziksel kısıtlamaları olan, araç bulma sıkıntısı yaşayan bireyler için bir alternatif oluşturur.
  • Evdeki çocuklarını bırakacak kimsesi olmayan yalnız bayanlar için uygun bir seçenek olabilir.