Ücretleri Nasıldır?

Online Terapi Ücretleri Online terapi ücretleri genellikle sigorta şirketleri tarafından karşılanmaz.   Online terapi uygulamalarında e-klinikler tarafından oluşturulan web siteleri aracılığı ile önce ücret talep edilmekte ve daha sonra psikoterapi hizmeti sunmaktadırlar. Online terapi hizmeti sunan bireysel terapistler genellikle paypal kullanırlar. Online terapi ücretleri kimi zaman normal terapi ücretlerinden daha uygun olmakla birlikte genellikle aynıdır. Kimi zaman hastalar psikoterapinin daha uygun ücretlerde sunulduğu ülkelerdeki psikoterapistlerden online terapi alırlar. Online terapi ücretleri genellikle psikoterapi başlamadan önce kredi kartı aracılığı ile ödenir.Read more

Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?

Online Terapi'nin (E-Terapi) Avantajları Online terapi hastalara ulaşılabilirliği artırabilir. Uygun koşullar oluşturulursa istedikleri yerden ulaşabilirler Daha önce bireysel terapiye başlanan danışanlarla terapistin ya da danışanın başka bir şehre gitmesi nedeni ile online terapi aracılığı ile görüşmeye devam edilebilir. Online psikoterapi aracılığıyla bazı durumlarda yüz yüze veya görüntülü konuşmayla ilgili yoğun çekingenlik yaşayan danışanlarla yazarak  görüşülebilir ve daha rahat bir şekilde utandıkları konuları açabilirler. Danışanların önemli nedenleri varsa kimliklerini açıklamak zorunda kalmayabilir, demografik özellikler ve özgül yaşam olayları sorgulanmayabilir ve çözüm odaklı görüşme şansı bulabilirler. Terapistin bulunduğu mekana gelmelerini engelleyen açık alan fobisi (agorafobi)  gibi…Read more

Kimler İçin Uygun Değildir?

Online terapi kimler için uygun değildir Kendine veya bir başkasına zarar verme düşünceleri bulunanlar, Sanrı ve varsanısı olanlar ve İntihar etme düşünceleri olanlarda olduğu gibi acil müdahale gerektiren kriz hallerinde 18 yaşından küçük olanlar (Velilerinin izni yoksa)  Read more

Kimler İçin Uygundur?

Kimler İçin Uygundur?  1) Evi terk etme korkusu olanlar Agorafobi / açık alan korkusu olan hastalar için online terapi önerilebilir. Dışarı çıkma korkusu olanlar için online terapi iyi bir alternatif olabilir. Evinden dışarı çıkma korkusu yaşayan danışanlara kimi zaman psikoterapistler ev ziyaretleri uygulayarak hizmet sunarlar.  Online terapi yoluyla bu danışanlara daha rahatlıkla ulaşılabilir. Bu tür hastalara da ulaşılabilmesi adına online terapi önemli bir seçenek outerspaces.com.au seansları online terapi şeklinde devam edebilir. Online terapi fiziksel kısıtlamaları olan, araç bulma sıkıntısı yaşayan bireyler için bir alternatif oluşturur. Evdeki çocuklarını bırakacak kimsesi olmayan yalnız bayanlar için uygun bir seçenek olabilir.Read more